Enkele dagen geleden kregen we per koerier een postpakket met 3 koffiesmaken van SENSEO® : Regular (een echte klassieker), Café Latte (een zachte verwenkoffie) en Lungo. De vintage look, inclusief de matte verpakking, zorgt voor een frisse uitstraling die de lange koffietraditie van Douwe Egberts benadrukt.
Eenvoudige navigatiesymbolen op de verpakking geven de richting van de smaak aan en maken het kiezen van je meest favoriete koffie een stuk makkelijker. Smaken variëren van ‘mild’ tot ‘krachtig’ en van ‘ subtiel’ tot ‘complex’.
SENSEO® lanceert de Lungo-collectie: een nieuw gamma van zwarte koffies met fijngemalen melanges, geoptimaliseerde branding en een hogere koffiedosering. Het nieuwe assortiment bestaat uit 3 variëteiten die verschillen in intensiteit: Lungo Intenso, Lungo Forte en Lungo Delicato.
Wij proefden de Lungo Intenso en waren verrast door de heerlijke verkwikkende ‘echte’ koffiesmaak. Ook het subtiele schuimkraagje bovenop kon ons bekoren.
Voor de Café Latte is een dubbele cuphouder aangewezen. Gezien we dat niet in ons bezit hebben, bewaren we het testen van deze smaak voor een later tijdstip.
Momenteel zijn er 16 SENSEO® koffiesmaken beschikbaar.
Daarnaast lanceert Philips een nieuwe reeks toestellen met een innovatief, trendy design: SENSEO® Twist. Het beschikt over een intuïtief touchpaneel en twee instellingen (sterk of mild) zodat de gebruiker zelf de intensiteit van zijn koffie kan bepalen.
Per dag worden 1 miljoen tassen SENSEO® koffie gedronken in België. Daar drinken wij er al enkele van. U toch ook?

Mis onze nieuwsbrief niet!

Mis onze nieuwsbrief niet!

Ontdek maandelijks onze nieuwste recepten, nieuwtjes, reviews en travel posts!

U heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief!

Pin It on Pinterest

Delen

Deel dit recept (bericht) met je vrienden!

Delen

Deel dit bericht met je vrienden!