Vanaf donderdag 21 november lanceert supermarktketen Lidl haar Delicieux eindejaarsgamma. Onder de vele lekkere producten prijken ook de cupcakes. Drie heerlijke gebakjes, samengesteld door de 180.000 Facebookfans van Lidl Belgium. “Zo ver wij weten, is het de eerste keer in België dat een supermarktketen zijn fans inschakelt om zelf een product samen te stellen, van smaak en vulling tot topping en decoratie. Wij gingen echter nog een stap verder met dit verhaal en betrokken, net als vorig jaar tijdens de social media-actie #Luxevooriedereen,  onze maatschappelijke partner de Voedselbanken in het verhaal. Vandaar dat we de volledige opbrengst naar hen zullen doorstorten”, legt Lidl-woordvoerder Pieterjan Rynwalt uit.
De cakejes worden origineel gepresenteerd in een kerstboomdisplay aan de kassazone. “We hebben dit verhaal ook breder willen trekken. Daarom bieden we op www.lidldelicieux.be/nl/voedselbank een aantal filmpjes aan. Die hebben we samen gemaakt met vrijwilligers van verenigingen die aangesloten zijn bij de Voedselbanken. Via die filmpjes ontdek je het belang van de Voedselbanken in het leven van héél veel mensen. Als klant kan je helpen door de cupcake te kopen die je eerder al zelf hebt helpen samenstellen”, aldus nog Rynwalt.   Deze gloednieuwe cupcakejes worden apart verkocht in een leuk geschenkdoosje. Beschikbare smaken zijn framboos, rode vruchten en mango, elk met hun eigen specifieke topping. Als geschenkje voor de gastvrouw- of heer van dienst of ideaal als klein cadeautje voor onder de kerstboom.

Mis onze nieuwsbrief niet!

Mis onze nieuwsbrief niet!

Ontdek maandelijks onze nieuwste recepten, nieuwtjes, reviews en travel posts!

U heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief!

Pin It on Pinterest

Delen

Deel dit recept (bericht) met je vrienden!

Delen

Deel dit bericht met je vrienden!